San Francisco

16 mei 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

De krab was heerlijk, hierna met kabelcar naar hotel gegaan. De volgende dag konden we een beetje uitslapen, hierna naar Alcatraz. Eerst een lange rij en daarna inchecken voor de boot. Eenmaal op het eiland konden we een film bekijken en een audiotour volgen. Erg gaaf gedaan. Mooie verhalen over criminelen en ontsnappingen. Ook was er een schrijver die correctionel officer is geweest. Even boek laten signeren en wat vragen stellen. De eerste dag binnen een uur dat hij er werkte kwam hij al met een moordpartij te maken.
Na Alcatraz zijn we naar pier 39 geweest. Veel eettentjes en amusement voor jong en oud. Met de kabelcar naar Chinatown. We wilden namelijk goedkoop een trui/t-shirt kopen van de Warriors. Geen succes. Terug naar het hotel en naar de kroeg. Daar de wedstrijd gezien en daarna Indiaas gegeten.

1. Leonie:
    16 mei 2015
    Dat heet San Francisco dóen.... Gave stad hè? Ik weet nog dat ik de Hyatt Regency zag, met die glazen lift aan de buitenkant. Alles zo opzienbarend en nu zo gewoon!
    Geniet nog even van het luxe leven! Jullie vliegtuig heeft de motoren al aan om terug te vliegen... Tot gauw! Xlfs
  2. Frank:
    16 mei 2015
    Het lijkt mij ook een bijzondere stad, met het trammetje (op de treeplank?) de straten door, heuvel op, heuvel af. Prachtig lijkt mij dat
  3. Willy:
    16 mei 2015
    Weer geweldige dingen gedaan en gezien,wil wel weer foto' zien spannend.