Allerlaatste lootjes

7 november 2014 - Voorburg, Nederland

Lieve volgers,

Leuk dat jullie deze website bekijken.

Zoals het gezegde klinkt de laatste loodjes wegen zwaar, kunnen wij beamen. Het hele jaar zijn wij niet op vakantie geweest voor een langere periode van één week.

Afstudeerscriptie, projecten op het werk die overgedragen moeten worden. Hoe moeilijk dat ook is want wanneer is genoeg, genoeg? Tja, dat is de vraag en die kunnen wij beantwoorden zodra we naar Schiphol gaan in aller vroegte.

Zoals jullie weten willen wij Luçan en ik of eigenlijk Frances al heel lang naar Paaseiland toe. Paaseiland ligt 5,5 uur vliegen van Chili. Je gaat niet zomaar even op en neer vliegen naar Paaseiland en daarom wilden wij dit combineren met andere leuke plaatsen te bezoeken.

Na veel sparen en dromen kunnen we dan eindelijk de reis gaan maken.

10 november is het zo ver dan gaan wij voor 28 dagen naar Zuid- Amerika. De rondreis die we gaan maken is op het plaatje te zien. De creatieve Luçan heeft de reis uitgestippeld. En gaande weg laten we jullie weten hoe de reis is en kunnen jullie ons volgen op ons avontuur.

Van te voren hadden we eigenlijk geen idee hoe de reis eruit moet zien. Laat staan dat we hadden gedacht dat we gletsers zouden gaan zien en de kou zouden meemaken. Luçan heeft een mooie reis samengesteld met de reisorganisatie en daar sta ik 100% achter.

Veel plezier en als jullie nog ideën hebben. Geef het aan ons door.

1. Leonie:
    10 november 2014
    Goede reis en veel plezier
  2. Ron Kasteel:
    10 november 2014
    Fijne vakantie, we kijken uit naar jullie verhalen en foto's?