Grand Canyon

6 mei 2015 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Eindelijk aangekomen bij het hotel. Spullen uitpakken en toen. Luus haar telefoon was weg. Alles overhoop gehaald, maar hij was er echt niet. Toen maar Trump door de receptie laten bellen met de vraag of de telefoon is gevonden. Nee, was het antwoord. Shit, iemand anders met jouw telefoon en jouw gegevens dat is niet leuk. Simkaart snel geblokkeerd. Wij dachten weet je wat we bellen zelf nog ff naar t hotel. Gelukkig bestaan er eerlijke mensen want de telefoon werd gevonden en wordt opgestuurd naar ons huidige hotel. Alleen nog ff geen bereik dus.

De Grand Canyon is mooi om te zien. Je kunt met een shuttle bus of lopen. Wij kozen er voor om veel gedeelten te lopen en met de bus terug. Prachtig uitzicht over verschillende kleuren. Tussendoor lopen over typisch Arizoniaans landschap: droog, rotsen, boompjes, cactussen en een eekhoorn.

Nu lekker chillen met een witbiertje een wijntje en de playoffs van Basketbal kijken! En straks een hapje eten en dan morgen naar Lake Powell.

1. Frank:
    6 mei 2015
    Weer een trip verder. Zonder telefoon is het natuurlijk niets, niet bellen, geen internet en geen foto's... Gelukkig dat hij terecht is.
  2. Willy:
    6 mei 2015
    Gelukkig is de foon terecht pff dat was schikken zeg,
    verder weer veel gezien zelfs een eekhoorn in die droogte!lekker genoten van een hapje en een drankje...........en wachten ook op de foon
  3. Risca:
    7 mei 2015
    Frances aan de wijn En luus witbier toch?
    Mooi hoor! Gelukkig is de telefoon gevonden. Wilde vanmiddag nig whatsappen maar niet gedaan. Wellicht anders nog een leuk gesprek met een Amerikaan gehad.