Las Vegas

5 mei 2015 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Wat een stad. De laatste vier uur van Detroit naar Las Vegas waren lang en schokkerig, maar wat een uitzicht. Prachtig zicht over de Canyon, zodat een helicopter vlucht niet meer nodig is. En dan, naast een meer doet ineens een uitgestrekte stad de horizon aan: plat in het midden van niets... En daar, naast het vliegtuig bijna, de Strip. Hotel na hotel, billboard na billboard. 2 minuten later landen we. De auto ophalen: onze categorie was op, dus nu hebben we een nieuwe chevrolet impala onder onze billen. Op naar Trump, all that glitters is gold. Onze kamer op de 43ste verdieping, uitzicht op een deel van de Strip. WOW. We hebben 24 uur om stad te verkennen. Eerst een stuk over de strip gelopen, van het ene themahotel (Venetian, Paris, Treasure Island, Mirage, etc.) na het andere. Casino's overladen, straten vol met schaars geklede mensen met hele zoete drankjes. Gegeten en toen een powernap in het hotel gedaan. 's avonds en snachts de rest van de strip gelopen en het Welcome to Vegas sign bezocht. Toen met de Deuce-bus terug naar het hotel. Inmiddels was het 4:00 en hadden we wat slaap nodig. 7:00 weer wakker, Fran ging sporten. Daarna samen en de mega-jacuzzi op de kamer gelegen en een uurtje lekker in de zon gelegen bij het zwebad, heerlijk. Toen oud-Vegas bezocht en in de hoge Stratosphere bij een typisch Las Vegas buffet gegeten. Terug via Circus Circus met shows en toen was het tijd om de auto te halen en richting Grand Canyon te rijden. Een ritje van 4,5 uur. Onderweg nog even gestopt bij Wallmart voor wat boodschappen!

1. Leonie:
    5 mei 2015
    Een geweldig begin van de vakantie. Alles in de overtreffende trap. Ik hoop dat de rest even mooi en indrukwekkend is. Veel plezier . Groeten Norbert
  2. Frank:
    5 mei 2015
    Leuk om zo best gedetailleerd te lezen wat jullie meemaken in de stralende en glitterende Vegaswereld
  3. Willy:
    5 mei 2015
    Wauw wat een indrukken allemaal klinkt geweldig wat een reis en dit is het begin nog wel .
    Super super super voor jullie en ons om alles telezen
  4. MrNoncha:
    5 mei 2015
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Enne, klinkt super! Foto van t uitzicht volgt? :)