Paaseiland part two

1 december 2014 - Isla de Pascua, Chili

In de ochtend lekker beetje uitgeslapen en ontbeten. Hierna per voet maar eens bekijken hoe Paaseiland eruit ziet. Gewandeld naar het centrumpje Hanga Roa wat restaurantjes en souvenirsshops. Toen ging het regenen even een kopje koffie gedaan en weer verder gelopen.
Daar hebben we de eerste beelden gezien.
Smiddags gekeken om een fiets te huren. De fiets konden we voor 20.000 pesos in totaal oftewel €27 huren. We zijn direct naar de eerste vulkaan gereden.
Gister hebben we ook lekker rond gefietst en auw wat doet die kont zeer. Vandaag hebben we een auto, erg wennen. Hij rijd bij lange na niet zo lekker als onze Leon. Maar goed het brengt ons van het ene naar het andere punt.

Overigens zijn we wel akkoord gegaan met een hotel wissel. Benieuwd naar een ander hotel en het is ook wel lekker om een auto te hebben. Ennnn gratis wifi. Aangezien we voor 6 dollar wifi moesten kopen.

Foto's volgen nog. Vandaag gaan we de beeldenroute af. Ze noemen deze route de archeologische route.

1. Willy:
    1 december 2014
    Koffie met choco paas eitjes ,lekker genieten.
  2. Frank:
    1 december 2014
    Hotelwissel, ik heb zeker wat gemist. Is het eiland zo groot dat er twee hotels zijn en auto's? Hoe dan ook, de indrukken zullen groots zijn. Op z'n paasbest.